fredag 27 januari 2017

Vi valde Fitline som livstil!

Hej!

Vad innebär det att välja en hälsosam livstil? Det kan nog innebära olika saker för olika människor tror jag. För mig och för min familj innebär det att vi gör en del aktiva medvetna val.
Bra kost, vara aktiv och röra på kroppen, positiva tankar, målbilder och det viktigaste, ett målfokuserat näringstillskott så vi har energi och ork att skapa vårt drömliv!

Framförallt har vi valt att förstå att näringen i maten inte räcker för en optimal hälsa idag. Så vi har valt att använda ett målfokuserat näringstillskott. Särskilt viktigt har det varit så jag har en bindvävssjukdom, som ska vara progressiv, men jag har faktiskt lyckats vända det progressiva.  Hade jag vetat innan hur pass mkt jag skulle förändra mitt liv hade jag inte trott ett ögonblick på det. Men så är det. Jag fick en helt ny livskvalité, och det fick mig att börja intressera mig för näringens betydelse i kroppen.

Vad är näring? vad i kroppen är det som behöver näring? vad är en cell? hur funkar en cell? enkla frågor för vissa, men frågan är hur många som verkligen förstår innebörden med att ha energi i cellerna. Och vad det innebär att ha det motsatta, energibrist i sina celler... Vad som verkligen sker i en cell, vet du?

Du kan aldrig vara friskare än dina minsta beståndsdelar - cellerna! 

Men det har även varit viktigt för oss att veta att våra barn får i sig det dom behöver. Speciellt när de idrottar flera dagar per vecka. Och särskilt när vi lärde oss om hur mycket näringen minskat i våra grödor. Jag insåg faktiskt inte vidden av den här globala näringsbristen som råder. Med åren som gått har vi dock fått en helt annan inblick och förståelse för näringens betydelse för vår hälsa. 

Och då blev det en självklarhet att se till att barnen också skulle få i sig den näringen som deras celler ville ha. Och vilka resultat.  Vi är en väldigt frisk familj och har inte många vabbdagar per år, så bara där sparar vi massa pengar :-) 

Så när jag sen insåg att jag kunde jobba med det här, så kändes även det som en självklarhet. Självklart ville jag dela det här vidare! Självklart ville jag att andra skulle få chansen att få må så bra som jag och min familj gör. 
Och det här är det absolut mest utvecklande, roliga och fria jobbet jag haft i hela mitt liv. Att få bestämma sin egen tid, som en kär vän och kollega till mig alltid säger, " - Jag är tidsmiljonär!"  Ja så är det! Tidsmiljonärer är vad vi är!  Vi väljer själva vart vi jobbar, med vem vi jobbar, och när vi jobbar. Kan det bli så mkt bättre än det? Dessutom med ett företag som verkligen har hjärtat på rätta stället. 

Fantastiska möjligheter på mina egna villkor! 

Nu söker jag 2 st drivna personer som också vill vara tidsmiljonärer. Som värdesätter att få bestämma helt och håller över sin egen tid och sina egna pengar. Som förstår vad det innebär att vara sin egen chef. 
Att själ få bestämma hur mkt du vill tjäna och när du vill uppnå det målet! 

Är du den personen? Självgående, motiverad och ansvarsfull! kontakta mig! lämna en kommentar med din email så kontaktar jag dig och berättar mer. 
Eller maila mig på 
pia.noren@hotmail.com 
Du får all hjälp och all coachning du behöver. 
Det enda du behöver göra är att ta beslutet! 

Jag finns även på  Instagram eller Facebook 
My Inner Flow


Min fina FitLine bil som jag hämtade ut för snart 3 år sedan.
I sommar så  ska jag lämna tillbaka denna och välja ut en ny :-)
Gissa känslan när jag kvalificerat mig i bonusplanen till en bil,
det bästa är att det här kan ALLA göra!
Världens bästa jobb!
Världens bästa produkter!
#IlovePM














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar